Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після покупки, згідно наступного закону - «Закон про захист прав споживача».
Щоб повернути або замінити товар, будь ласка, переконайтеся, що:
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушено.
Оформити Заявку на повернення товару можна звязавшись з нашим менеджером по телефону +38 0432 530825
Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою м.Вінниця вул. Хмельницьке-шосе, 2
Графік роботи Пн-Сб з 9:00 до 18:00 . Для оформлення повернення чи обміну товару необхідно мати при собі посвідчення особи. Гроші повертаються в день повернення товару, за відсутності достатньої суми в касі - не пізніше ніж через 7 днів.
Якщо місце вашого проживання не м.Вінниця - ви можете надіслати товар службою доставки. Якщо у ноього збережений товарний вигляд і упаковка ми обміняємо його або повернемо Вам гроші.
Повернення та обмін товарів здійснюється за кошт покупця упродовж 14 днів з дня продажу за дотримання вище вказаних умов та наявності документів, що підтверджують факт купівлі.
Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня в 1994 р. N 172
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню.
До таких товарів належать:
(Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005.)
Докладніше: https://rozetka.com.ua/ua/warranty/
Докладніше: https://rozetka.com.ua/ua/warranty/
Докладніше: https://rozetka.com.ua/ua/warranty/
Докладніше: https://rozetka.com.ua/ua/warranty/